Powered By Blogger

idea

idea
kritik ku

Wednesday, July 2, 2008

Apa nak jadi dengan aku ni??


Hari tu aku dan family pergi rumah mak cik aku a.k.a kakak kepada mak aku di petaling jaya. Tak jauh mana pun rumah dia tu. Mak cik aku tu aku panggil "ibu". Jangan tanya kenapa sebab dari kecik memang dah biasa.

Kami ke sana pun tak ada hal penting. Hanya untuk melawat.. Lagipun ada baby. Anak cousin aku. Comel gile anak dia. Aku pun ambil kesempatan menangkap gambar dia sebanyak mungkin. Family dia pun ada request suruh buat album. Aku kata nanti2 la. Tapi tu bukan tujuan utama post ni pun.

Aku tertarik dengan laman rumah ibu. Penuh dengan bunga2. warna-warni betol pemandangan. Aku geram lalu memulakan langkah sebagai "poyo-grapher". haha. i took a lot of shots and both up there adalah example. Ibu kata ibu nak gambar2 tu. aku pun bagi la.

Ibu kata, ibu nanti nak buat buku pasal bunga bila dah pencen nanti, boleh la ejat jadi photographernya.

haha.. aku tergelak. aku pun tak tau kenapa aku gelak. Padahal ibu serius. Lepas beberapa hari aku terfikir, should i take photography as serious matter??

Hurm.. InsyaAllah. aku akan teruskan apa yang aku buat untuk masa ini. Kalau ada rezeki, ada la. Banyak lagi perlu aku belajar sebenarnya. Aku seronok begini. Buat sesuatu yang aku minat.

tapi.. sampai bila?

Aku pun tak tau bila. Bila dah tiba nanti, tiba la. Jom kita tunggu sama2. Aku dengan korang semua sama je. haha.


mesej ringkas : kawan aku, "arma da sexy monster" suruh masukkan nama dia dalam latest post. hahaha. happy now MA?? haha

2 comments:

Ammar Lutfi said...

you're gifted.use it la. btw, semua gambar kau edit kan...hmm I wondered how actually the original one...

ezzat asyiq said...

hahaha.. nk tgk yg x edit? nanti aku post baru..kt fotopages.